KoskisenTiedotteetTiedotteetJukka Pahta on nimitetty Koskisen konsernin emoyhtiön väliaikaiseksi toimitusjohtajaksi

KTM/MBA Jukka Pahta (50 v) on nimitetty Koskisen konsernin emoyhtiön väliaikaiseksi toimitusjohtajaksi 17.10.2016 alkaen. Jukka raportoi Koskisen konsernin emoyhtiön Koskitukin hallituksen puheenjohtajalle Markku Pohjolalle ja Jukka toimii Koskisen konsernin johtoryhmän puheenjohtajana.

Jukka Pahtalla on laaja kokemus rahoituksen ja taloushallinnon tehtävistä metsäteollisuudesta ja siihen liittyviltä toimialoilta. Viimeksi Jukka on toiminut Pöyryn rahoitus- ja talousjohtajana ja sitä ennen erilaisissa johto- ja asiantuntijatehtävissä metsäteollisuudessa.

Jukka Pahta:
”Olen iloinen tullessani valituksi Koskisen väliaikaiseksi toimitusjohtajaksi. Koskisen on hieno perheyhtiö, jolla on pitkät perinteet. Suomalainen puu, ammattitaitoinen henkilökunta, nykyaikaiset tuotantolaitokset sekä tyytyväiset asiakkaat ovat avaimia menestykseen myös jatkossa. Odotan innolla mahdollisuutta tavata laajalti niin Koskisen henkilökuntaa kuin asiakkaita ja muita sidosryhmiä tulevien viikkojen ja kuukausien aikana”

Markku Pohjola, hallituksen puheenjohtaja, Koskitukki Oy:
”Jukalla on kokemuksensa ja taustansa vuoksi paljon annettavaa Koskiselle. Olen iloinen voidessani toivottaa Jukan tervetulleeksi joukkoon.”

Koskitukki Oy:n hallitus on aloittanut prosessin uuden vakinaisen toimitusjohtajan löytämiseksi. Tavoitteena on että vakinainen toimitusjohtaja aloittaisi viimeistään ensi kesänä.

Lisätietoja asiasta

Markku Pohjola, hallituksen puheenjohtaja, Koskitukki Oy